Yeni Bir Şiir - Ben ve Hayat

Ben ve hayat

arka sıralar evimdi köhne sınıflar vatanım,
suskunluğum derdim olurdu sessiz sessiz yazarım
yorgunluğum vardı bitmek tükenmek bilmez
kor gibi yanardım belki de
ama yoktu bir kıvılcım çakanım

düşünmek ve yapmak arasında geldim gittim yıllarca
yokluğunu hissettiğim değerleri bekledim
vazgeçtiğim için suçlayamazdım kendimi
her yeni başlanıç beni tekrar tekrar yordukça
her birine bir sebep bir mazaret besledim.

avunmak boştu aslında benim için amaçta yoktu
sonuç hayaldi zaten kabullenmekse kolaydı.
ileri, gidilmeyecek kadar tehlikeli
arkamda ise hep pişmanlıklar
çıkmaz bu olsa gerek derdim kendime
yardım istemiyorum uzak durun benden dostlar.

kalıp yüzleşmek mi sebepsiz acılarla
yoksa kaçıp unutmak mı gerek bilemiyorum
her düşünce devamını getirdikçe
ben hiç bir yere gidemiyorum.
susmaya devam yine, düşünceler yine sessiz
ne zaman bitecek yoruldum ben uyanmak istiyorum.

koşmayı becerebilseydim hayatta
ve zamanında konuşmayı
bilmiyorum belki de yazamazdım
bir kere olsun anlasalardı beni
mümkünü yok duramazdım
ben bu değilim, sözlerim tükeniyor
durup düşünmek nafile, vakit geçiyor
ama uslanmıyorum, yazık bir şiir daha bitiyor

Sinan Kardaş 

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. susmaya devam yine, düşünceler yine sessiz
    ne zaman bitecek yoruldum benuyanmak istiyorum.

    koşmayı becerebilseydim hayatta
    ve zamanında konuşmayı
    bilmiyorum belki de yazamazdım
    bir kere olsun anlasaydı hayat beni
    mümkünü yok duramazdım
    ben bu değilim, sözlerim tükeniyor
    durup düşünmek nafile, vakit geçiyor


    ne güzel anlatmışın kendini. ama nereye kadar be ksinang.artık açıl diyorum haa ne dersin ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...