Günah

GÜNAH
o şeytandı,
bense küçük yalnız bir kuş.
yaklaştı yanıma, sıcaktı,
korkuyordum.
korkutan sıcaklığında korkmayı unutuyordum.
kanatlarıma sarıldı .
kaçamadım.
o şeytandı,
bense küçük yalnız bir kuş.
ellerim yoktu o varken ,
ben yoktum silahım yoktu.
korkutan sıcaklığı seviyordum.
gitsin istemiyordum.
sonra gitti ve ben üşüdüm,
üşüdükçe ağladım ağladıkça korktum.
o şeytandı gitti ,
bense küçük yalnız bir kuş.
kanıyordum.
yine saf yine aciz yine nankör,
üşüyordum ağlıyordum gelmesin istiyordum.
ama şeytandı gelmesini de bilirdi,
ansızın gitmesini de .
her git gel yaralardı beni,
kanatlarım kanardı.
kimse yok kimse gelmez kimse bakmaz...
o şeytandı,
bense yalnız aciz alaycı bir kuş...
Sinan Kardaş 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...