Ümit Sarı Antep`te

   Çok değerli arkadaşım hatta kardeşim Ümit Sarı bu haftasonu -26 mart 2010- Antepteydi. Ümitle beraber eski Antep çarşılarını, camilerini ... dolaştık ve fotoğraflar çektik. Bu arada Ümitìn bitmiş, bitememiş, başlamamış hatta başlayamayan bütün aşklarını konuştuk, dertleştik, gülüştük, ağlaştık. Lafın kısası güzel bir haftasonu geçirdik. Antep halkıda bu büyük insana gereken sıcaklığı, misapirverliği layıkıyla gösterdi. Onlarda Ümit gibi bu ziyaretten çok memnun kaldılar ve iade-i ziyaret için söz verdiler. Ama 1.5 milyon Antep halkını 70 bin nufuslu Kozana nasıl sığdıracağımızı hala kara kara düşünüyoruz. Sabah ola hayrola diyelim ve bu gezide çektiğimiz fotoğrafları sizlere sunalım. Buyurun. 
--------------------- 

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim kardeşim.Antep'i gezmek bahane, senle takılmak şahaneydi... Harika bir anı oldu benim için.İnşaalah daha çoook etkinlikte senle beraber olacağız.Burdan bütün dönem arkadaşlarımıza da selam gönderiyorum, onları da pistlerde görmek istiyorum.:))

    YanıtlaSil
  2. valla ben herkesi bekliyorum kardeşim buyursunlar gelsinler.. bu yaz gene kaçarız bir yerlere de senle buraya gene malzeme çıkar:))

    YanıtlaSil
  3. Seninle her şeye varım... :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...