YAZAR TURİZM`le yolculuk...

Aşağıdaki ifadeler 2010 yılında yazılmıştı. Aradan uzun zaman geçti. Antep taraflarına araçsız yolum düşmedi. Yazar Turizm firmasının kendisini düzeltiğini düşünüyorum. O yüzden aşağıdaki ifadeler hükmünü kaybetmiştir. Güncelleme:02/06/2016
-------------------------------
Antep İskenderun hatay seferleri yapan YAZAR TURİZM firmasıyla iki sefer(ikincisi yanlışlıkla) olmak üzere Antep`ten Osmaniye`ye gittim. İnşallah 3. kez binmem. bu firmayla NE alıp veremediğim konusuna gelince; Antep Osmaniye mesafesini 3 saatte gelmem ve bana firma yetkililerince söylenen yalanlar.

1-Arabamız otobandan gidecek: Bunu bir yolcuya söylemek ve aksini yapmak düpedüz sahtekarlıktır.

2-Saat 10: 00 da hareket edecek: Aslında dedikleri doğruydu. terminalden 10`da hareket ettiler ama şehrin çıkış noktasına geldiğimizde saat 10.40 ı gösteriyordu. Malesef şehirdeki tüm yazıhanelerini dolaştık

3- En fazla 2 saatte Osmaniye`de oluruz: Bu sözden sonra bende normal olarak en kötü ihtimalle iki saat sonra Osmaniye`de olacağımı düşündüm. Bu sözleri de doğru çıkmadı  ancak 3 saatte Osmaniye`ye varabildik.

Sonuç: Sizlere anlatmak istediğim nokta mecbur kalmadıkça; keyfi davranışlarla yolcuları mağdur eden, hatta yolculara yalan söyleyen bu tür firmaları tercih etmemenizdir.
Ama önemli olan yolculuklar ne kadar sürerse sürsün kazasız belasız varabilmektir. beni kazasız belasız gideceğim yere kadar götürdükleri için onlara teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun.Ne diyelim inşallah firma olarak kendilerine çekidüzen verirler...

    YanıtlaSil
  2. iyi abartmışsınız arada mecbur kalınca yolculuk ediyoruz ama hiçte 3 saat 2 saat sürmüyor.5 yıldır hiç denk gelmedim antep iskenderun 2:50 dk sürüyor.ama şunu dersen hak veririm kalite kötü,söförler kibar degil ve ilgi alaka yok.küçük firmaadanda ancak bukadarını bekleyebiliriz.biraz düzeltseler daha iyi olur

    YanıtlaSil
  3. başımdan geçenleri anlattım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...