Facebook mu? O da ne?

Facebook mu? O da ne?
Günümüzde bu soruyu sorabilecek kadar cahil olmayı kim isterdi benden başka...

Biraz  geçte olsa Facebook defterimi kapatıyorum. Herkese de tavsiye ediyorum bırakın artık, uyanın....
Peki nerden çıktı bu facebook karşıtlığı?
Facebook u sevmiyordum zaten eskiden beri, ısınamamıştık bir türlü. Derken her yaştan öğrencilerim boy gösteririr oldu zamanla, bu da bende, teneffüste okul bahçesindeymişim hissi uyandırıyordu.
Sonra interneti facebook la açıp facebook la kapadığımı farkettim. Bütün bunlara rağmen sınırlı da olsa kullanmaya devam ediyordum taa ki hakkımda adli süreç başlayana kadar.  Bir kamu davam var evet ama sanık mıyım, tanık mı bunu zaman gösterecek. Neyse bir de sloganım var bu konuyla ilgili:
DAHA AZ FACEBOOK, DAHA ÇOK İNTERNET.....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...