Saklı Mescid...

Saklı bir Mesciddeydim gecen Cuma. Mavi giyen
gencecik, pırıl pırıl, nurlu Sacidler gördüm orda. Anladım Mavi giyenlerin Mescidiydi burası.  Nurları camiyi aydınlatıyordu. Tatlı bir huzur vardı insanın içine işleyen. Sessizce sordum bir dervişe. Neden dedim mor giyenler yok burda . Oysa mor mavinin kardeşiydi. Küçüktü maviden ama çok yakındı. Zaman dedi derviş.  Zaman mani oldu gelmelerine. Zaman dedim, beni buraya getirmedi mi? Zaman sırdır dedi derviş. Sen sır nedir bilir misin?

Derde Düştüm Dermanını Aradım

Derdimin Dermanı Yar İmiş Meğer
Yari Arar İken Yardan Iradım
Yardan Ayrı Kalmak Ya Dost Ya Dost
 Zor İmiş Meğer Zor İmiş Meğer

Turab Olup Yare Varayım Dedim

Ayağına Yüzüm Süreyim Dedim
O Yarin Sırrına Ereyim Dedim
Arifler Keşfeder Ya Dost Ya Dost

 Sır İmiş Meğer Sır İmiş Meğer



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...