Şiir konuşacak birini arıyorum...

Ummana bir damla da benden...

Şiir konuşacak birini arıyorum

Şiir konuşacak birini arıyorum.
Anlatsa şiirleri, ben sussam istiyorum .
O yazsa ben okusam.
Öğretse bana anlamayı,
Yağmur damlalarını anlatsa ,
Sonra ummanı tarif etse,
Gözlerime bakmadan yaralasa beni.
Sonra sussa,
Sonra ben sussam yine.
İçim dışıma çıksa, ben olsam, beni bulsam…

Şiir konuşacak birini istiyorum.
Anlamak şiirleri coşkuyla,
Tek kelime söylemeden konuşmak...
Ötelerden gelsin isterim zakirim,
Ötesini söylesin bana,
Sonra ben konuşsam ve tekrar etsem
Kaybolsam bir zaman, korksam, terlesem
Sonra haberler gelse şiirlerden
Ben yalnız sussam...

Hadi şiirler okuyun bana
Basılmış ve basılmamış tüm şiirleri
İşaretler vardır o şiirlerde benim için
Gözlerime bakmayın sakın
Cevap beklemeyin benden
Belki ben yokum, belki gittim…

Hiç okunmamış bir şiir getirin bana
Hiç anlaşılmamış şiirleri de anlatın bana
Hiç yazılmamış, hiç söylenmemiş,..

Gözlerime bakmayın sakın,
Sadece şiirler okuyun bana...

Sinan Kardaş 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...