duygusal karışığı mı paylaşıma açtım.

dört yıl önce almıştım bilgisayarımı. o günden bu güne çok şarkı geçti şarkılar klasörümden. ama bazıları da kaldı ve şimdi benim için ayrı bir yere sahipler. evet türkçe slow mp3 lerden oluşan namı değer(bir kaç kişi biliyor işte.. bayağı ünlü yanii) DUYGUSAL KARIŞIK klasörümden bahsediyorum.


alfabetik sırayla
A- B arası
B-D arası
D-F arası
F-H arası
H-L arası
L-N arası
N-S arası
S-Ü arası
V-Z arası
şarkılar güzel herkese tavsiye ederim. çoğu hepinizde vardır zaten olmayanlarıda bir yerlerden bulmaya çalışın. bulamadığınız olursa benimle irtibata geçebilirsiniz.

Yorumlar

  1. - duygusal karışığını paylaşıma açmış.
    ne yapsın elalem senin bilmem ne karışığını.

    YanıtlaSil
  2. öle demeyin ya çivi çiviyi sökermiş sanırım benim işime yarar saol eksik olma sinan..

    YanıtlaSil
  3. ya böyle olumlu bakın öfkeliler.
    leylam da çok beğenmişti zaten.

    YanıtlaSil
  4. mahmut ne o leylam falan...
    aşkınızı buraya taşımayın yaa. yine gerdiler benii.

    YanıtlaSil
  5. sen bugün duygusal karışığa sahipsen kimin sayesinde ? sorarım sana ayıp yaw valla ayıp

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...