elveda diyelim ve gidelim artık....

Eveet artık benimde bu şehirden ayrılma vaktim geldi. sayılı gün çabuk geçermiş derlerdi, saymadık ama yinede geçti gitti. bende gidiyorum ankaradan, kimbilir bir daha ne zaman gelirim(diploma almaya gelcem de neyse). ankaranın en hareketli olduğu günlerde, ülkemin kaderinin belirleneceği en mühim günlerde, ülkemin geleceğini belirleyeceğim tesellisiyle gidiyorum. aslında buraya ilk geldiğimde de ülkemin geleceğini belirlemek gibi saçma bir amacım vardı ama kader işte. demekki başkente gelişim değil başkentten gidişim daha belirleyiciymiş:)(bir oy bir oy)
sıradan bir gidişi bu kadar büyütmek istemezdim ama sabahın 6.05 inde insan daha bir duygusal oluyor.

bu akşam yane cuma akşamı 10 da ilk geldiğim deki gibi "yeni adana" firmasıyla dönüyorum. ilginçtir çoğunuzu ben yolladım ankaradan kısmet kendimi de yollamakmış:).
çok iyi arkadaşlar edindim, doyumsuz sohbetler yaptım, inanılmaz eğlendiğim günler oldu, çok acılarda çektim , çok şeyin ilkini burda yaşadım, bazen de hayal kırıklıklarım oldu ve bir şey içimde kaldı. onu da yapsaydım da gitseydim keşke ama olmadı:) olmasın. bu kadar şey oldu o da olmasın . neyse kendimi kaptırdım az kalsın yine bir şiir yazacaktım.

bloğumuzun yazarları hepinize çok çok teşekkür ediyorum. çok başınızı ağrıttım bu blog yüzünden ama bir de beraber bloğumuz olsun istedim işte. hade iyi baksın herkes kendine.
bir sonraki gün muhtemelen çoğunuzla msn de yine görüşeceğim ama artık ankarada olmayacağım için biraz farklı olacak o görüşmeler.

elvada ankara elveda, sen mi beni kovdun yoksa ben mi seni terkediyorum, yoksa kaçıyormuyum senden , bilemiyorum ama bağrına basmadın beni hiç bir zaman, ben de seni adanam gibi sevemedim . bizimkisi yasak ilişkiydi biraz . çıkarlarımız vardı. kullandık birbirimizi, ben senin otobüslerine bindim sende benden para aldın. az paramı almadın benden ankara!, az aç bırakmadın beni! ama sende gecelerini verdin bana. yalnız kalabileceğim ve düşler kurabileceğim gecelerini.
böyle garip bir ilişkiydi bizimkisi, bitmesi gerekiyordu bitti. şimdi sen yoluna ben adanama......özlersen bir gün beni, bak o gecelere, tek tük yanan ışıklara bak, çünkü bir zamanlar ben yakardım onları, duraklara bak bende beklerdim oralarda ve beytepeye git zaman bulursan. çünkü ben senin beytependin ankara. senden uzakta, sessiz, yalnız ve soğuk.
ve herşeye rağmen elveda ankara elveda .....

ne oluyor bana yaa:)

Yorumlar

  1. ağlamaa!! ağlama!!
    ya biriniz şununla ilgilenin yaa.

    YanıtlaSil
  2. sigara verin buna sigara sever buu.

    YanıtlaSil
  3. işinize bakın siz iyiyim ben. merak etmeyin beni.

    YanıtlaSil
  4. gitme sinan gitmeee!!!
    ne olur halimiz sen gidersen.
    gitmeeee!!! bırakma biziiii!!!

    YanıtlaSil
  5. sinan unutma her bitiş yeni bir başlangıç demek, keyfini çıkarmaya bak derim ben...

    YanıtlaSil
  6. kardeşim, hep teselli bekler insan ama ben teselli etmicem bu sefer seni, çünkü bazı hedefleri vardır insanın, bazende hedeflerinin aksine sürükler kader. bununla başa çıkmak zordur ama imkansız değildir. ne olursa olsun beraberiz bunu hiç unutma (bak yine teselli, yapmadan duramıyorum). hedeflerini hiç bir zaman erteleme, bırakma... Adana ya slm

    YanıtlaSil
  7. Nihayet yorum yazabildim.. Ben geldim geç oldu ama .. :D Bakın belki de yarın sabah uyandıgımız da bir çogumuz yeni bir başlangıc yapacak .. M:alum sonuclar acıklanıyor. Bir kısmı da şubat ayında inşallah.... Neyse hepimiz icin inşallah hayırlı başlangıçlar olur... Unutmayın ve gecirdiğimiz zaman ın kıymetini bilin... Ve geleceğimizi de ona göre şekillendirin.. Özellikle Eryaman Tayfası.. :D Allah buyuk Daha nice projelerde beraber oluruz belki :D Bende yazarmışım .. Len site adresini değiştir.. Moderatör :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...