amaç:öylesine

öncelikle
bu blog tokyo saatine göre düzenlenmiştir.

öyle işte, bir blog yapıverdim. ama şu amaçla yaptım diyecek bir sebebim yok. sadece yaptım. peki neler koyacağı(z)m buraya . herşey. bana(bize) ilginç gelen,komik,toplumsal konular, az siyaset, insan, doğa, psikoloji, gezi, seyahat, spor .... her şeyden biraz işte.
bloğun başlığı ne var ne yok ya, işte insanların sadece ne var ne yok merakıyla bakabilecekleri bir blog yapmak olsun amacım.

bir şey yaparken baştan bir amacının olması, yaptığın işin devamlılığı ve de sonucu görüp değerlendirmek açısından çok faydalıdır. ama amacının olmaması bir işi yapamayacağın anlamına gelmez. işi bırakma riskin vardır tabi . ama bana göre amacının yani beklentinin olmadığı bu süreçte, bir çok süprizle karşılaşabilirsin. bu süprizler, yeni amaçlar ve yeni beklentiler doğurabilir. ve böylece yaptığın işe daha çok bağlanabilirsin. sonuca baktığındaysa sıfıra razı olduğun için her zaman karlısındır.
eğer bir amacınız yoksa ve süprizleri seviyorsanız bırakın amacınız süpriz ve mucize beklemek olsun...
bu özgün yazıdan bir anlam çıkaramadıysanız konuya birde şu yönden bakın
"yolcu denmez her gidene, herkes gittiğin yolun taraftarı olmayabilir" y.e.

benim amacım süpriz beklemek ama gelmezse de sorun yok. çünkü zaten benim amacım yok.

Yorumlar

  1. işte bir yazı böyle güzel yazılabilir

    YanıtlaSil
  2. aramızda yalaka arkaşlar var galiba..
    ben bir b.. anlamadım.
    madem bir amacın yok yazma kardeşim,
    yazma!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...