Enstantaneler...Kavak ağacı ve Kabak fidanı

Ulu bir kavak ağacının yanında bir kabak filizi boy göstermiş. Baharilerledikçe bitki kavak ağacına sarılarak yükselmeye başlamış. Yağmurlarınve günesin etkisiyle müthiş hızla büyümüş ve neredeyse kavak ağacıyla ayni boya gelmiş.
Bir gün dayanamayıp sormuş kavağa:
"Sen kaç ayda bu hale geldin ağaç?"
"10 yılda" demiş kavak
"10 yılda mi?" diye gülmüş ve çiçeklerini sallamış kavak
"Ben neredeyse 2 ayda seninle ayni boya geldim bak!
""Doğru" demiş ağaç "doğru"
Günler günleri kovalamış ve sonbaharın ilk rüzgârları başladığında kavak önce üşümeye sonra yapraklarını düşürmeye, soğuklar arttıkça da aşağıya doğru inmeye başlamış.
Sormuş endişeyle kavağa: "Neler oluyor bana ağaç?"
"Ölüyorsun" demiş kavak
"Niçin?"
"Benim on yılda geldiğim yere sen iki ayda gelmeye çalıştığın için"…

Yorumlar

  1. evet. çok güzel bir hikaye ellerine sağlık esra. ben bu hikayden bir sürü ders çıkardım.
    1-yükseklere çıkmak kadar oralarda kalabilmekte önemli.
    2-bir iş yaparken ayağımızı yere sağlam basmalıyız.
    3-başarılar kazanırız elbet ama ne oldum delisi olmamalıyız.
    4-büyüklerimize karşı saygılı davranmalıyız.
    5-karşıdan karşıya geçerken önce sola sonra sağa sonra tekrar sola bakmalıyız.
    6-yemekten önce ve sonra ellerimizi yıkamalıyız.
    7-yemek demişken yemeğide sağ elle yersek daha iyi olurrrr.
    8-.....

    YanıtlaSil
  2. 9-öğrendiklerimizi unutmamak için sıksık tekrar etmeliyis
    10- saol sinan((:

    YanıtlaSil
  3. -ya bu kavağı anladım da diğer ağaç kim çok merek ettim.
    -bende
    -bende
    -bizde

    YanıtlaSil
  4. sizi gidi meraklılar dikkatli okuyun

    "Ulu bir kavak ağacının yanında bir kabak filizi boy göstermiş."

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...