rüzgar deli eserdi...

arkadaşlar "rüzgar" ın videosu.. buyurun ...



RÜZGAR
rüzgar deli eserdi buralarda
savurunca yaprakları her biri ayrı yöne giderdi
savrulduk bizde dayanamadık işte
ama bize gelen hepsinden daha beterdi

önce sana esti, birden değiştin
beni hiç dinlemiyordun, sanki sen sen değildin
bense tutunmaya çalıştım ve sana rağmen
birazda başardım aslında
ama sonra
savruldum
bir kuru yaprak gibi
dalımdan nasıl koptuysam
koptuğum yerden uzakta buldum kendimi

bir kuru yaprak gibi dedim de sen bana bakma
sarardım soldum belki ama kurumadım
bir kuru yaprak
bir yaprak kuruyunca su istemez
ama ben sana çooook susadım
pişmanım gel artık
pişmanım
sen suçlusun ama ben pişmanım
gel artık

sence ben seni ne kadar seviyordum
hadi buna cevap ver hadi kur cümleni
anlat bakalım görelim ne kadar tanımışsın beni
eğer bir cevabın varsa
en azından beni bir kere düşündün demek
ve cevabın dünyalar kadarsa
gerçekten anlamışsın beni
belki de sevmişsin
ama yok söyleyemiyorsan
işte anlarım o zaman neden beni dinlemediğini
neden beni bırakıp gittiğini

ama yine de helal olsun sana
bende bir ihtiyaç yaptın kendini
hem de hiç zorlanmadın kolayca bitirdin işimi
sana susuyorum demiştim ya
artık susmuyorum
ve içtiğim son bir bardak suyu da seninle kusuyorum
duyuyorsun biliyorum, duyuyorsun biliyorum

rüzgar, sinan kardaş

Yorumlar

  1. çok şükür bol resimli bir klip yapmışsın tebrikler kareşim...

    YanıtlaSil
  2. en sevdigim şiirin bu Sinan Kardaş.. Bana cok sey hatırlatıyor.. Zaten yakında Sinan Kardaş Fun Clup ı da kuracam.. Rüzgar deli esti, deli esiyor farkına bile varmıyoruz...

    YanıtlaSil
  3. sinanbey içinizden geldigi gibi gönülden yazıp söylemişsiniz yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

küfür istemiyoruzzzz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne-illuminati ifşası

Cem Karaca`nın Şarkısında Geçen Üçler, Yediler, Kırklar Mevzusu Üzerine...